Kuvaus

Lumikki-trilogian toisessa osassa liikutaan helteisessä Prahassa. Lumikin täytyy miettiä yhä uudelleen,
kehen hän voi luottaa. Kenenkään aikeet eivät tunnu olevan puhtaita ja valkeita kuin lumi.
Prahan vanhat kadut ja hautausmaat tulevat tutuiksi, kun Lumikki joutuu juoksemaan henkensä edestä
estääkseen tuhoisat suunnitelmat.

Kuvan pahvikantinen selkomukautettu kirja. Isompi kuin pokkarikoko.

KUNTO   Siisti, lähes uudenveroinen kirja. Ei merkintöjä. 

TOIMITUS kirjepostin mukana (suojataan paperilla mahdollisuuksien mukaan). Ei seurantakoodia.

Kuuskulma toimii ainoastaan verkossa. Tuotteissa ei siis ole noutomahdollisuutta. 

______________________________________________ (PK) AC6 eo    

Näytä lisää Näytä vähemmän

Osta heti


28 €
Sulkeutuu 96 vrk 8 h 14 min
Lisää muistilistalle Poista muistilistalta

Osta heti

Lisätiedot

Maksaminen ja toimitus

28 € Sulkeutuu 96 vrk 8 h 14 min

Myyjän muut ilmoitukset

Katso lisää

Kysymykset

Kysy myyjältä, viestit ovat julkisia.
Kirjaudu sisään tai luo uusi tunnus.